La Banda Comarcal San Antón incorpore cinc nous músics a la seua formació
Aprofitant la festa de Santa Cecília, patrona dels músics, l'agrupació va celebrar passa-carrers, missa i concert, així com el tradicional sopar de germanor
La Banda Comarcal San Antón va celebrar este dissabte, coincidint amb el 22 de novembre, la festa de Santa Cecília, la patrona dels músics. Un dia molt emotiu i marcat per la germanor, i que seguint amb la tradició, va servir per a recollir per les cases els nous membres de la formació. Enguany, el passa-carrers va començar a la Portellada, on la banda va recollir dos nous clarinets. I a continuació, desplaçament cap a Vall-de-roures, on la banda va recollir tres músics més, sumant els cinc integrants que s’incorporen enguany al projecte. José Miguel Roig és el director de la Banda Comarcal San Antón, i va reconèixer que Santa Cecília és el dia “més important de l’any” per a l’agrupació. Després de recollir els nous membres, es va viure la litúrgia a la capella de les Germanes i el posterior concert. Primer, amb l’actuació de la banda d’iniciació. I a continuació, amb el concert de la banda gran. Una festivitat que es va tancar amb sopar de germanor entre músics, familiars i persones vinculades a este projecte musical.
Una vegada superada la festa de Santa Cecília, que d’alguna forma obre el calendari de concerts de tardor, la Banda Comarcal San Antón té previstes noves actuacions. I la més immediata serà l’encesa de llums de Nadal a Vall-de-roures, que es viurà d’aquí uns dies, coincidint amb el Pont de la Puríssima. Posteriorment, escoltarem la Banda Comarcal San Antón a la Trobada Comarcal de Bandes, que excepcionalment enguany se celebre a finals d’any i acollirà Queretes. L’acte es viurà el dia 14 de desembre, en diumenge, per la tarde, i comptarà amb la participació de les tres bandes de música del Matarranya, com ara la Banda Comarcal San Antón, la Banda Peñarbés de Pena-roja i la Banda Francisco Turull, que farà d’amfitriona. Un dia molt bonico i marcat per la música i els retrobaments.
Aquí pots escoltar l’entrevista que li hem fet a José Miguel Roig, director de la Banda Comarcal San Antón, en relació a la celebració de la festa de Santa Cecília, patrona dels músics:


