Logotips d'organismes oficials

La Portellada, entre els 10 finalistes per acollir la gran festa d’Amazon

El petit municipi del Matarranya opta a celebrar un esdeveniment multitudinari organitzat pel gegant del comerç electrònic

Imatges del vídeo promocional de la Portellada per al concurs d'Amazon. Foto: NDM

La Portellada ha aconseguit situar-se entre els deu finalistes del concurs que Amazon ha convocat per elegir un poble de menys de 500 habitants de tota Espanya per celebrar la seua festa Prime. La candidatura del poble va sorgir d’un grup de jóvens que ha tirat la proposta endavant amb la creació d’un vídeo on es mostren els racons més emblemàtics de la localitat i intenta persuadir que és la millor localitat per a guanyar el concurs.

L’Ajuntament i l’Associació Cultural de la Portellada de seguida van donar suport a la iniciativa i els jóvens, amb la col·laboració de molts veïns, van gravar un vídeo en diverses etapes, aprofitant esdeveniments locals com la fira de l’hort i el jardí. “Simplement, per com s’ho van passar de bé fent el vídeo, ja estàvem contents”, afirma l’alcaldessa. “La sorpresa va ser ahir quan van dir que estàvem entre els 10 finalistes”.

El concurs requeria que els participants presentessen un vídeo mostrant les característiques del poble i que este complís certs requisits com tenir menys de 500 habitants i disposar de dos espais per acollir unes 2.000 i 500 persones respectivament, a més de bones comunicacions.

Ara, la decisió final està en mans d’un jurat escollit per Amazon format pel presentador i meteoròleg Roberto Brasero, el creador de contingut Xuso Jones, Ana Costi, responsable de Amazon a Europa, i Pablo Maderuelo, Director de Vivaces. Ells seran els encarregats d’elegir el poble guanyador la setmana vinent, concretament el dia 20 de maig. “La veritat és que estem tots molt emocionats. No ens havíem plantejat ser finalistes”, confessa Gloria Serrat, qui afegeix que la il·lusió generada al poble durant la preparació del vídeo ja va ser molt gratificant.

En cas que la Portellada siga la guanyadora, el municipi es convertirà en l’escenari d’una gran festa organitzada per Amazon, amb la repercussió mediàtica i econòmica que això suposaria per a la localitat i per a tota la comarca del Matarranya. “Si es fa aquí, estareu tots convidadíssims a vindre a la macrofesta”, conclou l’alcaldessa.

L’objetiu de la companyia es reafirmar el seu compromís amb l’entorn rural i amb els seus habitants, donant suport a la riquesa cultural, social i econòmica dels pobles. A través d’esta proposta, Amazon vol donar visibilitat a la vida en els municipis més petits, fomentar el seu desenvolupament i acostar les oportunitats que el comerç electrònic brinda als seus habitants i empresaris.

Aquí pots escoltar l’entrevista que li hem fet a Gloria Serrat, alcaldessa de la Portellada, sobre el concurs que ha impulsat ‘Amazon’ i en el que el poble és finalista

Aquí podeu veure el vídeo amb què la Portellada participa en el concurs:

https://www.instagram.com/p/DJUnvrbMDWb/

Mitjans