Matarranya
Notícies per comarca
Alguns pobles del Matarranya segueixen en problemes d’electricitat i d’abastiment d’aigua
Mentre en alguns municipis s’està tornant paulatinament a la normalitat, d’altres continuen sense subministres bàsics
Continuen arranjant-se los problemes d’abastiment d’aigua i d’accessos viaris
La DPT preveu obrir avui accessos a tots els municipis, mentre que els bombers estan transportant aigua als pobles que s’han quedat sense aigua de boca.
Mentre el Matarranya intenta tornar a la normalitat, es planteja sol·licitar declarar-lo com a zona catastròfica
Avui dijous, després de tres dies d’incomunicació, poc a poc es van reprenent els serveis als diferents pobles del Matarranya. Tot i així, alguns encara estan sense cobertura i en d’altres hi ha preocupació per l’abastiment d’aigua corrent.
Els visitants de FITUR 2020 es poden “tirar” per la tirolina de Fondespatla
El visitant pot triar el fons de la localitat des de la qual desitja tirar-se en la tirolina i simula la seua suspensió en l'aire
El foc es va imposar a la precipitació durant ‘Sant Antoni’ al Matarranya
Pena-roja va suspendre tots els actes dels Sants Patrons este dilluns a causa de la nevada
El protocol d’actuació del Govern: tenir accessos, llum i telefonia
S'actuara en funció de tres prioritats: els municipis aïllats, els que tampoc tenen llum i els que ni accés, ni llum, ni telefonia
El Govern manté el nivell 2 d’emergència i té com a prioritat restablir accessos i el suministre elèctric
Mayte Pérez: "El Matarranya és el riu que vigilem més estretament, però ens ho dificulta el fet de no tindre suministre elèctric"
Els talls elèctrics i la falta de serveis per la nevada incomuniquen a desenes de famílies
Cada vegada són més els serveis suspesos i les persones que no poden contactar amb els seus familiars i amics
Imatges de les conseqüències de la nevada
- Galería en construcció constant de les conseqüències materials de la nevada -
Crescuda del riu Matarranya a Massalió
El riu Matarranya ha creixcut molt debut al desglaç i a les fortes precipitacions d'ahir
Perill de desbordament del riu i absència de suministre elèctric entre els greus problemes al Matarranya
Problemes amb el subministre elèctric, les xarxes telefòniques i internet i les carreteres segueixen impedint que el Matarranya retorni a la normalitat
Greus conseqüències materials després de la intensa nevada
Les pèrdues de l'assolament de diversos edificis passaran factura a la zona, que de moment està incomunicada
Massalió: la nevada al nord del Matarranya
La nevada d'este 20 de gener va deixar al nord del territori una estampa difícil de contemplar
A última hora del dia no remet el temporal i la neu seguix caent
Durant la jornada s'ha registrat, almenys, un accident de tràfic i Protecció Civil demane voluntaris
